YEY!

Hittade presic en ny som är skit när! läs:

Medryttare ev fodervärd sökes
Söker en medryttare till min Arab valack främst under perioden juni-okt. Ev en fodervärd om det finns intresse för detta men då under en kortare period fram till feb 2013. Pajaz är en herre på 15 år , 155 cm i mankhöjd som är snäll och lätt att hantera i det allra flest situationer. han söker någon som är intresserad av att både rida dressyr och rida ut i skogen. han är kontinuerligt riden för instruktör, och har även tävlat en del, är snäll att rida ut på i skogen, både själv och med sällskap av andra hästar. van vid hundar, trafiksäker. Då jag inte kommer kunna rida honom ordentligt själv under det kommande månaderna letar jag efter någon som är intresserad av att rida 4-5 gånger i veckan. han står på Bua gård i Torslanda med skritt avstånd till både manege, upplysta ridbanor och möjlighet till instruktör. Är du intresserad ring gärna så berättar jag mer om honom.

HAPPPYYY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0