Tur i oturen!

Eller ja, vad ska jag igentligen ha som rubrik?? :P
Ja, mitt liv just nu är då beskrivet som OTUREN... Nu ska ni få veta VARFÖR!

Om vi börjar från början...

Måndag:  Förberedelse inför Nationella prov! (Engelska HELA dagen!! -.-')
Tisdag:  4st (2st) Nationella Prov i Engelska!!
Onsdag:  Förberedelse inför 2st olika Prov! -.-'''
Torsdag:  (troligtvis) 2-3st Engelska Nationella Prov! -.-''
Fredag:  SO-prov (troligtvis) + förberedelse inför 1-2st olika Prov! -.-''

Måndag:  Förberedelse inför morgondagens muntliga prov
Tisdag:  NO-prov - "Redivisning"
Onsdag:  Sista dagen att lämna in Prao...
Torsdag:  LEDIG
Fredag:  LEDIG

Så, det kanske du som läser inte alls ser så farligt ut, men tro mig! För den som ska göra skiten är det ganska Svårt! :/

TUREN i detta inlägget är att på Lördagen mellan dessa 2 veckor så kommer min älskade pappa och jag åka till Elgiganten och kolla mitt nya OBJEKTIV! <333 :'D

Är så himla glad!, men ändå såååååååå.. trött på skollivet.. -.-

Ja, hoppas bara att jag tar mig igenom helskinnad! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0