The winners takes it all!



Visste hela tiden att ni skulle vinna! :D

Lag 1

Vårt lag nr 1 kom på först 2:a plats, sedan till 3:e plats, dock så skulle bara 2st lag placeras! :(
Men ni är alltid skita grymma! <3 oavsätt vad ni tror, eller någon annan tror, så ligger Bulycke RF  ALLTID på TOPP! <3

Lag 2


Mina älskade göllegrisar!! Jag visste ju att jag vädrade seger, som den lilla affro-blodhund som jag är! <33
I detta underbara lag deltar;

1:a plats:  Katarina Udehn - Make my day (Mikey)
2:a plats:  Hanna Lundborg - Kiss me Kate
3:e plats:  Josefine Dolietis - Ramira
4:e plats:  Annelie Larsson - Lady

Ni var underbara mina älsklingar! ;)

(Bilderna kommer imorgon! ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0