OMG!!!!

Ni kan inte fatta vad som hände mig igår!! :'D

Mamma ropade ner oss och sa att det var mat. Helt normalt.. Men så började pappa prata om att hon skulle få pengar osv. (komplicerat, orkar inte berätta) och då blir man ju ett litet frågetecken och säger att "Hon ska väl få sina pengar när du och jag köper objektivet??"
Och så börjar min pappa greja fram en liten påse! (Och som sagt, jag = ?..)

Pappa tar då fram ett Sigma 70-300 f4-5,6 DG MACRO!! <333 Jag blir så glad när vi provar på det på min lilla D40 och springer efter någon sekund ut genom dörren i piamas, morgonrock & flippflopps och springer 2 varv runt huset av glädje! <3 (Står sedan och skriker mitt på gräsmattan) x''D

Så kl. 21:32 inträffar det senaste underbara miraklet! <3

(Lägger upp bild mm. senare idag!) ;''D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0