Ladda

Detta inlägget är speciellt gjort för alla våra duktiga tävlande imorgon! <3

Ladda på tre sätt!

Laddning 1:  Ladda batterierna!
Laddning 2:  Rensa för nya minnen!
Laddning 3:  Ta med något extra så att batterierna är på topp hela dagen ut!

Ett recept i tre delar för en underbar tävlingsdag stallet!

Ja, som ni nog redan fattar så blir det tävling på dagordningen! Ska själv inte tävla, då det är Bohus CupenDressyr och alla våra duktiga tävlanden är med i omgången för Häst!

Bulycke har tagit sig ända till Finalen och i Häst-Dressyren hålls då denna omgång på hemmaplan! (Bulycke RF)

Vi har med oss två sycken lag:

LAG 1:

Annelie Larsson - Lady
Josefine Dolietis - Ramira
Hanna Lundborg - Kiss me Kate
Katarina Udehn - Make my day (Mikey)


LAG 2:

Jennifer wahlbacke - Malva
Emelie Svantesson - Star
Rebecka Strömberg - Qasablanca
Amanda Krause - Elle Michelle


Hela klubben hejjar på er!! <33


PS. Har kanske inte berättat det än, men en utav de i styrelsen bad mig idag att välja ut lite utav MINA bilder och skicka till Linda, som dom sedan ska lägga ut på HEMSIDAN! <333333
Ni kan inte fatta hur glad jag blir! :'DD

Så jag ska "leka" proffsfotograf imorgon på tävlingen! <33

(Är så gryyyymt tacksam för mitt nya objektiv! Har haft det i ca. 3 dagar och så händer detta! <3)

Berättar mer imorgon! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0