Hiss & Diss

Här kommer en Hiss & Diss från Carro/alias - Bloggare 2!

Temat är Grimmor!
(detta är ändast mina åsikter, inget personligt!)

Jag gör ofta mina Hiss & Diss:ar med material ifrån affären Hööks! Denna ingår i denna samling! xD

Hiss:

Jag gillar denna grimman starkt! Det är snyggt hur dom har fått till det med att färgerna passar så bra tillsammans! Detta blir dagens HISS!


Diss:

Jag tycker inte riktigt om denna grimman.. Enligt mig har den liite för mycket ludd, och så är jag inte så jätteförsjust i glitter på grimmor.. Kvalitén är dessutom ganska dålig! Min sköthäst hade denna grimman på sig i ca. 3 dagar, och då lossnar nästan allt glitter + färg på vänstra nackstycket! Det som lossnar hamnar även i hästens ansikte.. -.- Dagens DISS enligt Bloggare 2!

Ja, detta var allt för nu! Ses snart igen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0