Blir med Garanti!

Har nu funderat lite och har bestämt mig för att köpa mitt önske-objektiv i affär istället för på Blocket..
Visade sig att objektivet som jag var intresserad av vad för det 1:a analogt, 2:a så var fattningen på objektivet ändast för Sony & Minolta.. :/ Så det var bara att säga adjö till den chansen..
Men vi har hittat ett nytt på Elgiganten! :D Detta är exakt det som jag vill ha, just den modellen + garanti i 1år och så kostar det ändast 200kr mer! <3

(pappa och mamma har även lovat mig att de ska betala hälften av mina foto- & rid-saker!) xD
"Tar tillfället i akt" som man brukar säga! <3

Här är en bild ifrån Elgigantens hemsida! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0