TRÄNING [ √ ]

Kom hem för en timma sen och har pluggat och ätit tills nu.
Idag var det en halv träning för mig, 1 timma på cykeln i hallen och 30 min målvakts grej.
Så ska snart iväg på en ny koll på sjukhuset, idag hade vi ju No provet!
Gick väll sådär enligt mig... Vi får se resultatet om typ 1 vecka..
Men här kommer mitt Schema för veckan:
Måndag: Träning,Läxor & Cykla
Tisdag: Ut och jogga (om det är fint väder), Matteläxan & Kaninträning (clicker)
Onsdag: Stallet, Engelska (träna för pappa, muntligt) + mer läxor.
Torsdag: Träning, Läxor & Handla.
Fredag: Träning, Kaninträning (hoppning) & SLAPPA!
Lördag: Ridning (hoppning), Sköta Timon & Kaninträning (hoppning+clicker).
Söndag: (Troligen) Match, Fotografering (fint väder), Fixa kaninhemsidan & Kaninträning (hoppning med sele)
Lite mycket att göra varje dag men..
Jag hinner alltid med allting, så hoppas jag hinner klämma in någon bloggning.
Annars blir det på kvällen från mobilen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0