Mobilinlägg

Förlåt att jag inte har bloggat, men har diskuterat lite om medryttare ponny och sånt och detta är svaret vad jag kommer göra:
Jag stannar kvar på Timon, men jag kommer få bli kanin uppfödare (seriös uppfödare).

Hoppas du blir glad nu Carro att jag stannar! Ehm, håller på och skissar på en kanin bur (flervåning), som kommer vara lång med 4 burar uppåt, kommer ha två burar inne i garaget för kaninungar får det varmare! Kommer bli toppen, allt kommer startas igång i april, köpa 2 honor och 2 hanar kommer i slutet av april. Kommer ha kvar Bella och Magnum men Bella kommer nog få 1-2 kullar för Magnum och Bella är bästa vänner och bor i samma bur, magnum är kastrerad så de blir lugnare bland honor...
Heheh blev lite långt inlägg!
// Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0