Klart med allt!

Tisdag: Ut och jogga (om det är fint väder), Matteläxan & Kaninträning (clicker)

Blev presic klar nu med Matten och spanskan!
Idag så jogga jag 1,5 km, glömde ta tiden men ungefär 1h kanske?
Var hemma från skolan vid 16 tiden sen jogga jag och när jag kom hem så åt jag.
Sen gick jag ut till kaninerna för träning, gick bra!
När jag kom in var kl 18.23, tog jag en dusch i 15 min och sen har jag pluggat!
Så tyvärr hann jag inte till stallet och ta kort på Carro när hon red.
Hoppas det gick bra för henne iaf, träffar ju henne imorgon!
Men nu måste jag speja ut på internet efter en överaskning, ni får se imorgon troligen :)
'' Mobil bild, någon random häst i Björlanda, längst ut till  höger av husen är min skola... ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0