SKOLAVSLUTNING

Har haft min skolavslutning idag! :D

(Litet inlägg bara)
Jag har alltid "pratat ner" mig själv och mamma och pappa tyckte inte om det och sa att jag måste börja med att säga positiva saker om mig själv! Här kommer en utav dom; Jag har nog aldrig sett bättre ut än idag! <333

"Har fått min ros, mina kramar och sagt mina Hej då!
Nu ska jag gå vidare till en ny nivå! Ett nytt blad i livet! Ta ytterligare ett steg frammåt!
I Framtidens bok är inget skrivet, Denna tiden är den bästa jag fått!"

Tack till alla som medverkat i denna stora dag, och tack till alla som medverkat så mycket i mitt liv! Mitt liv som får en ny början, och ett inte anat slut! Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0