Last Week - Count Down

-5 Days Left-

Dagens viktiga aktivitet i skolan var att städa ur och riktigt göra allt färdigt inför vår "avfärd"!
Detta är sista veckan Någonsin på Västergård! Känns både lite tråkigt och grymt kul på samma gång! :/
Ska bli sååå skönt att lämna denna lilla skolan, men ändå så kommer jag sakna både alla lärare, elever och andra som likssom knyter ihop alla minnen man har från den häsr tiden! Kommer bli så sorgligt att lämna kvar alla minnen osv. på Björkö, medans man i samma stund flyttar över till Öckerö Skola - Bratteberg :)

Men allt kommer fixa sig med tiden, jag menar, vad är bäst? Att känna Glädje eller Saknad? :D

Har fixat mina Avslutningskläder nu också! ;) Ska se om jag kan ta ett kort på varje plagg som jag ska ha! :) Eller bara ett enda på allt.. ^^ Får se vilket det blir! :P

Ja, jag hoppas att Mickan snart också lägger upp lite inlägg snart! :/ Lite tråkigt, eller Mycket tråkigt att blogga på bloggen själv! :(

Ja, ses i nästa inlägg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0