Last Week - Count Down

-1 Day Left-

Wonderful!
Imorgon vid 10 ungefär är jag FRI, och jag känner hur hela jag sjunger!
"Snart är jag Fri, fri fri, snart är jag Fri, fri, fri..."

Ska göra iordning allt inför imorgon, och förbereda kläder, tider mm, så att allt blir bra! ;)

Har vart i stallet idag också! ;) Vi satt och åt jordgubbar och glass hemma hos min lärare Eivor idag! :) Så vi fick skippa Slöjden om vi ville! xD Love Her! <3
Så har vart i stallet och ridit igen idag! Red för Linda i en barngrupp, II och där skulle några andra kompisar också rida igen! Puhh, var inte så "for-ever-alone" längre! <3
Fick iallafall min älskade bebis Irene, och vi skulle rida ut hela lektionen! <3 Fick rida barbacka på bebbe! <333 Får inte det för Vickan, då hon är EXTREMT lättskrämd och lätt stressad och spänd.. :/ Så man får inte rida henne om man inte har bra balans.. Men Linda sa att "du får rida henne barbacka, bara du sitter kvar! :3 "
Blev jätte glad! (Och har VÄRLDENS träningsverk! <3)

Ja, ses imorgon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0