Lååång dag i andra hemmet

Ja, har nu vaknat upp efter gårdagens låånga dag i stallet... Hästarna skulle ju ner till LILLA betet, vid Hunddagiset! ;)
 
Fick rida myspysen Malkom.. :P Han visste nog vad som väntade, då jag kände att han spände hela kroppen när vi kom ner till Bua-hagarna! xD Lilla mysen! <3
Irene har en blödning i benet, så hon får inte gå med ner till lilla betet, men hon ska med till Hästevik iallafall! <3 Och enligt Anna J så är det jag som tar henne Både ner och upp! <3 Är överlycklig! <33
 
Spenderade Onsdag förmiddag med Görgrymma Beckis! <3 Hon hade Leja på Onsdagen så jag hängde med ut på ritten! <3 Blev några kort iallafall.. ^^
 
 
Ja, allt från mig! <3
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Stackaren Iren... :(
Hon blir säkert bättre ska du se.
Blev bilderna bra? Eller ser jag ut som vanligt XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0