Sorry for bad uppdateing

Skit ledsen att det inte blev några inlägg ifrån mig igår! :'(
Men då kan jag skriva lite kort nu innan skolan! ;)

Igår så hade jag inget prov, det var för dom som inte hann göra igår.. :)
Jag provade min nya luva på Irene i spiltan - Frågade Kristina om jag fick rida med den eller inte.. (Hon är väldigt lätt skrämd/rädd) Hon sa att jag nog ska låta bli! :( Ska kolla om jag kan ha den någon annan gång i stället! ;)
På ridlektionen hade vi också prov - Vickan sa att "ni ska kunna dessa saker så att jag vet om ni är en stabil 3:a"
Jag är (typ halv) skötare på Gelon, så jag provade att rykta igår.. Gick sådär! xD Han är lite kinkig vid högersidan.. :/ Ska prova i övermogon också! <3

Ja, jag lägger till något om jag märker att det saknas! ;)

Drar till skolan nu! SES


Kommentarer
Postat av: daniella

hur kan man vara skötare halft?????

2012-02-23 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0