Bad update..

Förlåt kära läsare för dåligt update!
Men nu när skolan har börjat blir allt segt och har presic fått data tid..
Har alltså 2h varje dag? Vilket jag hatar..
Ibland kommer det inlägg från bloggen men det är inte bra där ifrån, fall de är Iphone!
Men hoppas ni ''accepterar'' detta, men idag har jag ju mest tränat.
Men på Onsdag drar jag till stallet och sköter den bästa Timon  <3
Kärlek till honom!
Kommer skriva mer ''ikväll'' från mobilen och då kommer det tyvärr inte bli den snygga..
Bilden där det står ''kram Mikaela'' vilket jag älskar, men men!
Hoppas ni fattar, på Lördag är det GBG Horse Show.
Tyvärr missar jag ridningen, men det är lätt vart att gå när det kommer 4gånger om året på 1 vecka.
Men det dåliga är att jag inte kan komma och sköta Timon!
Så måste gosa med han extra mkt nu på Onsdag.
Hoppas det inte blev ett så jobbigt inlägg..?
random bild på Bella..



Kommentarer
Postat av: TheMatildaO

Meeeenn guuuudd vad söt kanin!

2012-02-20 @ 20:23:08
URL: http://thematildao.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej!

Jag ska oxå dit på lördag :D

(Ska dit på tors- och söndag med XD)

/Rebecka

2012-02-20 @ 21:37:30
URL: http://teamvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0