Anmäld x2

Här kommer änu en uppdatering ifrån min sida! :)

På Bulycke under v. 11 är det teori hela veckan, så då passar klubben på att hålla lite aktiviteter, och 2st av dom är en Pay n' Jump som jag har anmält mig på med Irene, hon har inte hoppat så mkt ännu sen skadan, så hoppar 60cm med henne.. :)
En annan tävling, dagen innan hoppningen så är det en dressyrtävling med placering. Där är jag anmäld på Vivien, inte på Irene - vill "kunna" henne lite bättre innan nästa dressyrtävling med henne! xD
Dock så får man ju inte ha martingal på henne, så får kolla med Vickan om jag kan rida henne utan de kommande veckorna.. ^^

Hoppas att inlägget inte blev föööör långt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0