Skolan tar livet av en!

Känner mig skitsur pågrund av att skolan tar upp nästan alla min tid! Sedan har jag en häst att ta hand om 4dagar i v. också! Känner inte riktigt att tiden räcker till till bloggen! Börjar på ny skola nästa termin, har en MASSA nationella prov just nu! har även andra sortaers diagnoser & små-prov.. :/ Vill bättra mig med det är svårt att ens hinna in på daorn många ggr.. :( Min dator har börjat bli så seg att starta, så jag orkar likssom inte längre.. :''( ÄR JÄTTELEDSEN för detta, men tills mina prov osv. är över så kommer det nog inte bli så mycket uppdatering ifrån mig! -.-

Ses tills vidare! <3

(P.S  Ska även försöka få upp en ny design! ;) Vi båda börjar tröttna på denna! xD)


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hej!

Vet du vilka du hamnar med på Bratte? :-)



/ Vendela

2012-05-01 @ 08:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0