MIKAELA SVARAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 1

Från Sara:
1. Hur länge har du varit skötare på Timon?
Svar: Jag har faktis ingen aning, det var sen i frebruari tror jag?
2. Hur många tävlingar har du och Timon varit med i?
Svar: Faktis 0..
3. Hur många rosetter har du vunnit med Timon? Och hur många har du vunnit allt som allt?
Svar: Jag har inte funnit några rosetter på Timon, och jag har inte tävlat så mkt med 3 rosetter.

Från Jonna:
hej jag undrar hur länge ni har hållt på med denna bloggen ?
Svar: sen 16 Februari

Från Emilia:
1. Varför valde du just Timon som skötare, och hur e han att rida?
Svar: 1. för han var ny och mycket busig 2. det var mitt andra val, igentligen ville jag ha mulle!
2. Kan ni inte ha "This or That" på bloggen?
Svar: Vi har det just nu (:
3. Vad väljer du hoppning/dressyr ?
Svar: HOPPNING, helt klart
4. Vilken kille är snyggat i PA3?
Svar: Henrik, såklart ;)

Från Josephine:
Vilka är era sämsta häst ni har ridit?
Molly & Esther

Från Jennifer:
Favorit hopp outfit?

Det värsta du vet?
Svar: Att hästen bockar in mig i vägen...
Det bästa du vet?
Svar: När Timon gnäggar åt mig när jag kommer till han :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0