Funky Music ... ♥

Foto/Redigering - Pappa (F) Mikaela Walenius (R) | Canon EOS 1100D + 100-300mm
Ryttare: Mikaela Walenius
Häst: Funky Music ''Funky''
Idag gick det fruktans bra på hyrningen, lite jobbig i galoppen.
Jag tränade mest att sitta ner i traven, och han gjorde jätte bra ifrån sig.
Han gjorde så jag fick bättre sits, och det var bara jag och en annan tjej som hyrde Timon.
Så vi var bara två stycken, men det var endå så gött.
Känner på mig redan nu att det kommer inte gå lika bra med Melker imon..
Han vägrar ju att gå först!
www.teamvs.blogg.se www.teamvs.blogg.se www.teamvs.blogg.se

Kommentarer
Postat av: annie

MELKER ÄR BÄST INGEN PROTEST! dressyr är kanske inte hans grej, men hoppning... då jvlar! :D

2012-04-11 @ 09:49:08
URL: http://hamsterpaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0