Carro svarar på Frågestunden

Nu svarar även lilla Carro på Frågestunden! ;)

• Jonna
  -Hej jag undrar hur länge ni har hållt på med denna bloggen?

SVAR:
Sen den 16 April


 • Sandra Knutsson
-Hej på er tjejer gillar ni hästar ?? haha dum fråga kanske;)

SVAR: Dom ända dumma frågor är dom som inte ställs! ;) Och ja, jag och (förhoppningsvis??;)) Mikaela tycker väldigt mycket om hästar! <3


Pontus
  -Hej vad gillar ni att äta?

SVAR: Jag gillar att äta t ex. Pannkakor, Hamburgare, Pizza mm. (alltså lite skräpmat xD)


Sara
  -1. Hur länge har du varit skötare på Irene?
   2. Hur många tävlingar har du och Irene varit med i?
   3. Hur många rosetter har du vunnit med Irene? Och hur många har du vunnit allt som allt?

SVAR: 1. Jag kommer inte ihåg exakta datumet, men jag skulle gissa på att jag skött henne i ca. 1år! ;)
          2. Jag har varit med i 2st olika tävlingar med Irene! En i Hoppning - CR och en Dressyr - Utbildnings.
          3. Jag har precis som Mikaela, inte tävlat så mkt. så över allt har jag vunnit 2-3st och 1 har jag vunnit med Irene! ;)


Emilia
  -1. Varför valde du att sköta Irene, och hur e hon att rida?
   2. Vad tycker du bäst om rida i paddoken/rida ut?
   3. Vem är snyggaste ryttaren (kille) du vet?
   4. Varför har ni slutat med hoppoutfit som ni skulle vilja ha till sköthästarna? Och hiss och Diss?

SVAR: 1. Jag var först livrädd för henne när hon kom till Bulycke! Då skenade hon för ingenting, och bockade och rusade! Så när Vickan hade satt mig på henne så grät jag i högan skyn! Men min mamma övertalade ändå mig att rida henne. Och när vi skulle sitta av samma lektion så var jag förälskad! <33 Hon är skit mysig att rida, men för att hon ska gå lite finare så måste man nog hitta hennes knappar! ;)
          2.
Jag är mycket för att jobba i dressyren, så jag säger nog Paddock! Men att rida ut är grymt härligt det också! <3
          3. Jag vet faktiskt inte riktigt! xD Svårt att välja! :P
          4. Vi har inte riktigt slutat, men vi båda har mycket i irl just nu, så ibland så finns inte tiden till bara! :)


 • Josephine
   -Vilka är eran sämsta häst ni har ridit?

SVAR: Jag vet faktiskt inte! Beror på i vad för gren/arbete... Alla hästar är bra/dåliga på sitt sätt! ;)


 • Jennifer
   -
Vad e det bästa med Bulycke?
    Vad e det sämsta med Bulycke?
    Favorit dressyr outfiten?
    Det värsta du vet?
    Det bästa du vet?

SVAR: 1. Det bästa är nog att alla är så trevliga, och det är en sån härlig miljö! ^^ Och hästarna, såklart! <333
          2. Tror nog inte att det finns så mycket som e dåligt.. :/ Ända för mig är väl att det ligger en bra bit bort ifrån min älskade ö! xD
          3. Det är nog denna:

          4. Det värsta jag vet är nog när någon provocerar mig eller ... (ska nog inte ta upp det xD)
          5. Det bästa jag vet är nog att bara vara med min älskade, fyrbenta bästa vän, Irene<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0