Carro säger sorry...

Ja, förlåååt att jag inte bloggat de senaste dagarna, men 1. Sön-Mån har jag vart på skötarläger och hade ingen dator alls! Kom hem lite sent också! ;) Idag Tisdag så vaknade jag kl 9.30 och det är GRYYYMT sent för mig! xD (e ju lite wierdo') och skulle åka med 11 färjan.. Hann inte blogga... :/ skulle städa och göra en massa annan sit tyckte mamma.. :/... Men men.. ;) bloggar nu istället! <3 Ska försöka med allt för att få upp inlägg om både Skötarlägret och om dagens hoppträning! ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline ;)

Hola! Fick du några bilder på mig? :) om du fick det så har du lust att lägga upp på fb/bloggen/skicka till mig? :))

Fin blogg btw ;)

2012-04-10 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0