CANCER SPRUTA = √

Foto/Redigering - Mikaela Walenius | Canon EOS 1100D + 100-300mm

Har presic gjort kaninburen och träna Magnum att komma till mig när jag ropa på han. Det gick jätte bra med Magnum, sen när jag tog sprutan så kände man när hon spruta ut grejen. USCH! USCH! USCH! Ska tillbaka dit och ta en ny spruta om 2 månade.. OMG ! Men imorgon ska jag ju rida Melker, kommer träna på att sitta ner utat stig byglar i trav och galoppen. Hoppas det går bra utan stigbyglar i galoppen, för jag har aldrig vågat det annars. Så det kommer nog att gå bra med en så snäll pöjke som Melker, hoppas han kommer våga gå först då!
www.teamvs.blogg.se www.teamvs.blogg.se www.teamvs.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Ylvishh

Haha! Melker e ju snäll! Och du är jätte duktig på att rida så det kommer gå jätte bra! :) Tror jag, man vet aldrig..... ;) <3

2012-04-12 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0